Dag 3 in Melaka

13 augustus 2017 - Malakka, Maleisië

3e dag Melaka

Ondanks dat we laat naar bed gingen kwamen we gisteren wat moeilijk in slaap en werden we ook vrij laat wakker. Best lekker hoor geen wekker zetten! Even contact met elkaar gezocht en op naar Jonker Street om weer lekker te gaan brunchen. Geen zin om wat nieuws te zoeken of ver te lopen waardoor we weer bij Limau-Limau zijn gaan eten. Wederom allemaal heerlijk gegeten. Om de hoek zat de Cheng Hoon Teng tempel, dit is de oudste nog functionerende Chinese tempel van Maleisië. Hoewel we hier geen van allen wat mee hebben was het toch leuk hier even te zijn geweest. Verder hadden we geen plannen dus hebben we lekker met zijn achten gezwommen bij ons hotel. Heerlijk afkoelen en met zijn allen de bal hooggehouden, dit was overigens geen succes. Verder dan 16 zijn we niet gekomen, maar wel veel gelachen. In het hotel voor morgen het ontbijt en de taxi naar het busstation Melaka Sentral geregeld. De busrit zelf hebben we digitaal geboekt. Bij de receptie waren ze zo vriendelijk om de bevestiging uit te printen.

Voor het eten de River Cruise gedaan dit moet je zien als een boottocht in een open rondvaartboot over de rivier door Melaka. Was wel leuk maar niet heel bijzonder.

Zojuist gegeten op in Jonker Street Hawker Centre. Gewoon langs de weg uitzoeken wat je lekker vindt, een tafeltje zoeken en al het heerlijks opeten. Een erg leuke ervaring. Wel wat rommelig omdat er steeds iemand van tafel is om weer wat lekkers te scoren maar wel goed versbereid eten. Vanavond hebben we het niet zo laat gemaakt omdat we morgen allemaal een reisdag hebben. We treffen elkaar weer op Perhentian Island. Wij vertrekken morgen naar Kuala Lumpur.  Hier hebben we reuze veel zin in!

1. Helen:
    13 augustus 2017
    Ziet er top uit. Zo te zien genieten jullie volop ! Veel plezier in Kuala Lumpur