Hoe zijn we eraan toegekomen om deze reis te gaan maken?

30 juli 2017 - Uithoorn, Nederland

Na jaren naar Turkije te zijn geweest wilden we de kids wel eens wat anders laten zien. De leeftijd van Kim en Nick speelde hierbij mee. Zon, zee, strand & een fijn zwembad met veel glijbanen was niet langer nodig. Wat nu? Onze eerste keuze was Thailand maar daar werd een jaar van rouw afgekondigd naar aanleiding van het overlijden van de koning. Wat gaat dit betekenen? Dit wilden we niet zelf ondervinden dus op zoek naar wat anders....... Wat dan? Na een stuk in de tv gids over Maleisië was onze aandacht getrokken. Wat een prachtig land is dat! Na veel inlezen en zoeken in de reisgidsen bleek dat voor onze periode alles vol zat. Dat was balen. Op de verjaardag van Margriet sprak ik Johan en hij vroeg naar onze vakantieplannen..... Hoe toevallig is dat! Ook Marjon en hij hadden het plan om naar Maleisië te gaan met de kids. Door Johan overtuigd dat Maleisië zich er bij uitstek voor leent om alles zelf te regelen, uiteindelijk toch doorgezet en alles zelf uitgezocht en geboekt. Nog nooit waren we zo met de voorbereiding bezig geweest, wat leuk zeg deze voorpret. Als kers op de taart zien we hun gedurende onze reis op 2 verschillende plaatsen. Hoe leuk is dat! Wij kunnen niet afwachten tot ons vertrek.

1. Johan van der Linden:
    11 augustus 2017
    En dan is het nu ook echt begonnen. Heerijk.