1e dag Langkawi

16 juli 2019 - Langkawi, Maleisië

Dat was wel even schrikken vanmorgen hoor. Ik eruit om te kijken of ik het goed hoorde en ja hoor, het goot uit de hemel. Wat een pech! De rest maar lekker laten liggen, maar daar we tot 11.00 uur hadden om te ontbijten heb ik Theo en Kim toch maar om 10.45 uur geroepen. Nick was nog bekaf, dus had die maar laten liggen. Met zijn drietjes lekker ontbeten. Gebakken eitje erbij, prima ontbijtje. Koffie en thee waren niet zo lekker, jammer dan.

Het was aardig droog, dus Theo, Kim en ik gingen er toch maar even uit. We waren nog geen 200 meter op weg toen het weer met bakken uit de hemel kwam. Via diverse  afdakjes tot een winkelcentrum gekomen. Dat bleek niet zo veel, maar er was wel een Starbucks, dat betekende dus toch nog lekkere koffie voor Theo. Laat de warme chocomelk nou ook nog lekker zijn! Drie blije gezichtjes dus.

Weer terug in het hotel lag Nick nog steeds te maffen. Klaar nu, dus Nick eruit gehaald. Nu opnieuw op pad om te lunchen. Gelukkig bleef het nu droog en hebben we nog kunnen zwemmen in de zee. Kim kwam in aanvaring met een krab. Ze gaf een brul waardoor we zo moesten lachen. Ze hield er een klein wondje aan over waar bloed uit kwam. (Hahaha we moeten er weer om lachen!)

We gingen laat uit eten en we zaten net buiten op het terras toen er wederom een tropische bui kwam. Gelukkig was er ook een deel overdekt, dus hebben we daar gegeten. Daarna naar de 7-Eleven om ons internet in orde te maken. De rest van de vakantie hebben we nu onbeperkt internet, wel zo lekker en makkelijk.

De vooruitzichten qua weer zijn niet best. De temperatuur is boven de 30 graden dus daar ligt het niet aan. Laten we hopen dat het mee gaat vallen met die tropische buien. We gaan in elk geval wel wat ondernemen!

1. Miranda Hogeveen:
    16 juli 2019
    Jullie hebben in ieder geval mooie schoenen gescoord in Singapore. 😀 Hopelijk wordt het snel droog zodat jullie morgen leuke dingen kunnen ondernemen. Groetjes van ons.