3e dag Perhentian Island

26 juli 2019 - Perhentian Islands, Maleisië

Vannacht was niet mijn prettigste. Waarschijnlijk heb ik het stokje van Nick overgenomen want nu was het mijn beurt om ziek te zijn. Dit was de langste nacht ever. Een ontbijt hoefde van mij dan ook niet.

Hierdoor heeft Theo vandaag alleen met Kim ontbeten, ze hadden een heerlijk plekje aan het water waar het totaal niet heet was en een lekker briesje stond. Best gezellig dus zo samen.

Na het ontbijt zijn we naar het strand van Perhentian resort gegaan. Hier   hebben we heerlijk lang in het water gedobberd. Nick is vandaag weer helemaal het mannetje dus dat kwam mooi uit. Ook Nick sloot zich aan in het water en Theo en hij namen de opblaas stoelen van ons over.

Onder een palmboom gingen we opdrogen zodat we konden gaan lunchen. Hier ging het mis, ik werd zo ziek dat we genoodzaakt waren naar onze chaletjes te gaan. Gelukkig had ik 3 geweldige verzorgers om me heen. Het ging niet zonder slag of stoot maar het lukte. Achteraf had ik beter niet mee kunnen gaan en een dagje bed voor lief moeten nemen. Maar dat is achteraf.

Nadat ik een douche had genomen en mijn bed in was gedoken ging de rest voor een late lunch. Deze was heerlijk heb ik begrepen.

De rest van de dag hebben Kim en Theo genoten op een bedje in onze tuin en koos Nick voor een hangmat. Deze was wat te smal voor hem maar ze lonkten al vanaf dat we aan kwamen. Zo hebben we toch nog wat aan onze dag gehad.

Het is nu 20.30 uur en Theo, Kim en Nick gaan lekker eten.

Vandaag dus weinig te vertellen. Morgen weer een nieuwe dag. Hopelijk  allemaal weer gezond op. Tot morgen!

1. Carla Wieland:
    27 juli 2019
    Nou dat is niet leuk als je ziek bent op de vakantie. Hopende blijft t hierbij . De rest geniet nog maar lekker en Ingrid gauw weer beter dxx