4e dag Perhentian Island

27 juli 2019 - Perhentian Islands, Maleisië

Vanmorgen voelde ik me een heel stuk beter, maar na het ontbijt(je) was ik toch wat slap. Vandaar dat Kim & Theo samen naar het strand van Perhentian Resort gingen. Ik bleef bij The Barat en zou kijken of ik met Nick mee zou gaan. Daar het me toch beter leek om rustig aan te doen ben ik hier gebleven.

Toen Nick zich eenmaal bij Theo en Kim had gevoegd hebben ze tot de lunch in de opblaasstoel liggen dobberen en hebben ze zich verder in de zee vermaakt.

Voor de lunch gingen ze naar Coral View. Hier was het een topdrukte, er waren geen tafels vrij buiten op het terras. Net voor ze binnen zouden gaan eten kwam er één tafeltje vrij. Het bestellen was nog wat, bijna alles wat ze wilden was finist. Uiteindelijk toch een lekkere maaltijd uitgezocht. Daar ik me best een stukje beter voelde ben ik ook naar Coral View gegaan, kon ik mooi Cola Zero meenemen, deze was alle dagen al finist in het restaurant. De maaltijd die Kim kreeg was niet wat ze had besteld, er zaten allemaal zeevruchten in en daar houdt ze helemaal niet van. Kim at dus mijn eten op en ik het hare. Probleem opgelost. Bij Coral View heb je steeds heel veel eekhoorntjes die zeer dichtbij komen. Je merkt dat de mensen ze vaak eten geven. Fotomomentje dus.

Na de lunch ging ik weer terug naar The Barat en de rest ging snorkelen. Vlakbij het restaurant waren meerdere zwarte apen (Makaken). Weer een fotomomentje, want het blijft heel apart om die dieren zomaar tegen te komen in de vrije natuur.

Tijdens het snorkelen hebben ze onder water gefilmd en ze hebben het zeer goed gedaan hoor! De  Anemoonvissen, 3 schildpadden waarvan 2 grote en een kleintje en een inktvis(je) hebben ze vastgelegd. Verder hebben ze diverse andere vissen en nog een haaitje gezien. Kortom ze kwamen heel enthousiast terug. Iedereen dus weer een voldaan gevoel vandaag.

In de avond weer gezellig met zijn viertjes gegeten bij Mama’s. Hier hebben we heerlijk gegeten.

Als afsluiting bij onze eigen tent nog wat gedronken en wat spelletjes gedaan.

Nu is het weer tijd om voldoende nachtrust te pakken.

Tot morgen.