5e dag Perhentian Island

28 juli 2019 - Perhentian Islands, Maleisië

Vanmorgen was iedereen weer in goede vorm en zo hebben we het graag.

Lekker ontbeten waarbij Theo heeft ontdekt (op aangeven van Kim) waar hij de lekkerste koffie van Perhentian kon krijgen. Bleek dat ze met een stroomstoring zaten waardoor het 20 minuten duurde voordat hij zijn koffie kreeg. Dan maar eerst een kop koffie bij Belinda waar we zaten te ontbijten. Nou dat heb je nog nooit gezien! Koffie in een soort theezak maar dan met koffie gevuld. Zag er ranzig uit maar het bleek redelijk, totdat hij zijn koffie Americano kreeg! Deze kostte het dubbele maar dan heb je ook echt een lekkere bak. Gelukkig maar voor Theo.

Op het strand weer genoten van het heerlijke weer. Theo en Nick zijn gaan snorkelen maar Kim en ik waren verknocht aan onze opblaasstoel, heerlijk dobberen, uren lang. Nou je snapt wel dat het dan hard kan gaan. Her en der best wat rode randjes opgelopen. Maar het was een heerlijke dag.

Bij de lunch bij Coral View was weer het nodige finish, waardoor we hebben besloten om morgen verder terug te lopen zodat we kunnen eten en drinken waar we zelf zin in hebben. Nu was zelfs het water op, het moet niet gekker worden. Overigens allemaal wel heerlijk gegeten hoor, dus wat dat betreft geen klagen hier.

In de middag in de schaduw liggen lummelen, op de telefoon gerommeld of op de reader wat gelezen. In zee gezwommen maar nu zonder stoel. Er zit hier een meisje die afgelopen jaar bij Kim in de klas heeft gezeten op het Nova College in Hoofddorp, zo toevallig. Toen we hier 2 jaar terug waren hoorde je bijna geen Nederlanders, nou dat is nu wel anders hoor! Er zijn heel veel Nederlanders, prima hoor, maar we vinden het toch ook wel jammer.

Vanavond gegeten bij Belinda, dat was ons goed bevallen. Het eten en de bediening was dik in orde dus waarom niet!

We zijn allemaal best moe dus duiken er vandaag vroeg in. Morgen weer een dag!

Daar de dagen hier bijna allemaal hetzelfde zijn valt er niet meer zoveel te vertellen.

Tot morgen dus maar weer.

1. Miranda Hogeveen:
    28 juli 2019
    Heerlijk hoor, echt vakantie! 🌞😀☀️🦀🐡🐠🐟
  2. Carla Wieland:
    28 juli 2019
    Hallo lieve mensen fijn dat iedereen weer gezond is !!! En geniet nog maar lekker voor je t weet ben je weer thuis d pakkerd