7e dag Perhentian Island

30 juli 2019 - Perhentian Islands, Maleisië

Prachtig weer vandaag! Lekker ontbijtje bij Belinda. Kim wilde vroeger naar het strand maar uiteindelijk waren we zo traag dat we juist later gingen. Dat is het grote voordeel van vakantie, niets moet alles mag/kan. Dat is wel weer anders straks thuis, dus nu er nog even van genieten.

Nu de vakantie bijna is afgelopen heeft Nick toch ook zijn stoel opgeblazen. Hij was hem alleen vergeten mee te nemen dus kon hij weer terug! Dat was echt wel de moeite waard hoor want we hebben er zoveel plezier van deze vakantie. We dobberen er vele uren mee in de zee. Er komen zelfs mensen vragen of ze hem even mogen lenen.

Bij de lunch was alles er zowaar. We wilden kip zonder botten en Kim was er van overtuigd dat dit zou lukken want tot 2x bevestigde de bediening dat het zonder botten was. Grote hilariteit dat het kippenvleugels en kippenpootjes waren. Overigens wel erg lekker gebakken en gekruid, maar dat werd dus kluiven voor Kim, Nick en mezelf. Hier houden wij normaal echt niet zo van maar we hebben ons prima geweerd.

In de middag zijn we gaan snorkelen, ik hield het niet zo lang vol, ik kreeg steeds een snotneus en dat voelt vreselijk in dat volledig dichte masker. Dan maar weer dobberen want dat gaat nooit vervelen. Hierna hebben Kim & ik nog wat leuks gekocht in het winkeltje van Perhentian Resort. Al het ijs was helaas uitverkocht, dus dat was jammer. Later nog met Nick wezen beachballen, ging best wel goed zo voor de 1e keer. In deze hitte hou je het niet zo lang vol en al gauw zweet je als een gek. Kim was het zat en ging vast alleen terug zodat ze vast kon douchen en chillen in het chalet. Het werd vandaag later dan normaal, maar ja we willen graag alles uit ons laatste dagen halen.

Douchen en gegeten bij The Barat. Nick had hier een misser, dus nog een ander, wel lekker gerecht besteld. Hier was het normaal erg druk maar nu was het te doen, dit kwam omdat we nog later waren dan normaal.

Inmiddels is het weer tijd voor ons schoonheidsslaapje dus tot morgen!