8e dag Perhentian Island

31 juli 2019 - Perhentian Islands, Maleisië

Deze nacht had ik het warm en ik dacht met de afstandsbediening de airco wat hoger te zetten. Maar ja in het donker en dan maar gokken dat het goed gaat. En nee, het ging niet goed, ik zette hem per abuis uit...... Met geen mogelijkheid kreeg ik hem weer aan de praat. Bijlichten met mijn telefoon mocht niet baten en een bril opzetten gaf ook niet het gewenste resultaat. Dat werd zweten. Gelukkig kreeg ik wel de ventilator aan. Tenminste toch nog wat, maar van lekker slapen was geen sprake.

Een goed begin dus van onze laatste dag. Wederom ontbeten bij Belinda waar Theo en Kim crêpes hebben gegeten en ik hield me bij mijn toast. Wat zaten ze vol zeg, elk 2 crêpes, dat hakte erin. De laatste dagen nemen we van die verse fruitsappen, erg lekker dus en zorgt er tevens voor dat we extra vitamines binnen krijgen.

Het was een heerlijke dag die we op de gebruikelijke manier hebben ingevuld. Theo en ik waren tussentijds teruggegaan om voor onze KLM vlucht vast in te checken. Daarna weer terug en lekker lang op het strand gebleven. Alle stoelen op het strand leeg laten lopen, dat scheelde weer in ons chaletjes. We zouden de koffers gelijk pakken en douchen omdat we morgen uiterlijk om 10.00 uur moeten uitchecken. 3x raden op wie het wachten was........

We zijn laat gaan eten maar we konden toch nog bij Belinda terecht. Nick en ik hadden onze zinnen gezet op kip met cashewnoten. Zoooo lekker, maar ook Theo en Kim waren meer dan tevreden over hun keuze.

Tja aan al het moois komt een eind, dat geldt ook voor deze heerlijke tijd op Perhentian!

We gaan nu slapen want morgen wordt een slopende dag.

Tot morgen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carla Wieland:
    31 juli 2019
    Nou luitjes t was n prachtig reisverslag de rest horen we nog wel voor straks n goede terugreis en kom goed weer thuis d pakkerd !!!