Laatste dag in Kuala Lumpur.

1 september 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vanochtend wat langer op bed gebleven want gisteren avond was het toch later geworden dan de bedoeling was. Op de valreep met zijn 4en toch nog het ontbijt genuttigd. Wat gaan we vandaag nog doen in deze grote stad, eigenlijk hebben we bij ons eerste bezoek al alles gedaan wat op ons lijstje stond. Na overleg zouden we naar de Sunway Putra shopping mall gaan deze ligt op loopafststand van het hotel. Zo gezegd zo gedaan. De meiden hebben een aantal kledingstukken en een handtas gescoord en Nick zat zich kapot te vervelen. Dit werd door de meiden gesignaleerd en wij zijn richting hotel vertrokken om te zwemmen in het zwembad op de 37e etage van het hotel. Heerlijk afkoelen met uitzicht op de Petronas Twin Towers, wat een ervaring. Na het zwemmen hebben we nog een Uber genomen naar het gezelligste winkel / eet gedeelte van Kuala Lumpur (Bukit Bintang). Dit was erg leuk, we hebben daar gegeten en zijn naar het hotel per Uber terug gegaan. De kinderen zijn richting de kamer en het zwembad (voor wat foto's in het donker) vertrokken en Ingrid & Theo hebben nog even een kappertje gepakt. Ik ben al klaar en Ingrid wordt nu geknipt, dan gaan we gauw terug naar de kamer om de laatste spullen in te pakken want we moeten er morgen om 04.15 uur uit om met de taxi van 04.45 uur richting de internationale luchthaven van Kuala Lumpur te vertrekken (transfer van 1 uur). Weltrusten, morgen zijn we er weer met een laatste blog uit Uithoorn.

1. Helen:
    1 september 2017