Reis van Langkawi naar George Town Penang

20 juli 2019 - George Town, Maleisië

Vanmorgen een beetje uitgeslapen dus niet te lang. Theo, Kim en ik zijn gaan ontbijten waar we nog een lekker eitje hebben gescoord. Voor Nick wederom maar wat klaargemaakt want meneertje vindt alles te vroeg..... Hij mist hierdoor alle dagen het ontbijt. Hierna de koffers geordend zodat we weer reisklaar waren en we voor 12 uur konden uitchecken. Onze kamer was netjes achtergelaten dus de borg retour gekregen. Eerst nog even wat gaan drinken langs het strand waar het in ene wel erg donker werd. Kim had het bij het juiste eind, zij dacht dat het elk moment kon losbarsten en dat gebeurde inderdaad! Gelukkig waren we net weer in ons hotel! Dit bedoelen ze met een tropische, tjonge jonge wat een regen. Allemaal nog even naar het toilet voordat we de taxi in gaan.

In 45 minuten waren we bij Jetty Kuah waar we met de ferry naar Swettenham pier in Georgetown zouden varen. Voor vertrek hebben we daar eerst nog geluncht en een reispilletje genomen. Gelukkig wel te verstaan want om ons heen werd er flink gespuugd. Hier waren ze denk ik wel aan gewend want hier hadden ze van die mooie zwarte zakjes voor uitgedeeld. We hadden nog een tussenstop op een eilandje waar wat mensen eraf gingen en wat mensen erop. We waren pas om 19.30 uur in Georgetown.

Snel met de taxi naar ons hotel, dat lag op enkele minuten van de pier. Mooi hotel, gunstig gelegen en een prachtig uitzicht vanaf de 9e etage.

Na deze trip zijn we best wel hongerig geworden en bleek naast ons hotel een goede  foodcourt te zijn genaamd Red Garden foodcourt. Hier hebben we heerlijk gegeten. Ieder wat anders, Theo en ik hebben zelfs Sushi gegeten, werd voor je neus bereid. Lekker hoor!

Nu duiken we ons bed weer in. Tot morgen!

1. Miranda Hogeveen:
    20 juli 2019
    Nick houdt wel van lekker uitslapen. 😃 Welterusten! 😴
  2. Carla Wieland:
    20 juli 2019
    Volgens mij is hij de jongste toch !!!!! Maar jullie zijn wel aan t genieten en zien n heleboel. We denken wel dat we n week naar Uithoorn moeten komen om alle foto,s te bekijken . Geniet lekker en tot morgen d knuffel