Reis van Singapore naar Langkawi

15 juli 2019 - Langkawi, Maleisië

Nou dat was weer eens vroeg op! Om 6.45 uur ging het wekkertje en dat viel niet mee, omdat ik de halve nacht klaarwakker had gelegen. Natuurlijk vonden we het allemaal nogal vroeg dus niet zeuren.

Snel ontbeten en uitgecheckt, buiten zagen we al gauw dat er donkere wolken waren en dat het niet lang droog zou blijven en dat klopte! Wij waren vrijwel helemaal droog aan maar direct daarna barstte het los. Wat een regen. Wel een goed gevoel dat wij vanaf het begin tot het eind heerlijk weer hadden. Ons maakte het niets meer uit.

De rit naar de luchthaven verliep prima. Het inchecken is nog wel een dingetje hoor! Je moet alles zelf doen en dat is best wennen, zeker als je bij de bagage drop off erachter komt dat je nog even snel 3 kilo uit de laatste koffer moet halen..... Verder was de vlucht om voor we er erg in hadden. Iets meer dan een uur, dat betekent opstijgen, eten en landen. Zo gepiept. Eenmaal op Langkawi, gingen we met de taxi (via My Car) naar het hotel. We waren te vroeg om in te checken, waardoor we eerst even de buurt konden verkennen. We zitten prima, lekker centraal, alles in de buurt en aan het fijne, brede zandstrand gelegen met ons zwembad (niet zo groot maar wel fijn) ertussen. Geluncht op het strand onder de palmbomen.

Toen nog inchecken. De kamer is super ruim en mooi. Snel even installeren (Kim & Nick wat langer, die wilden nog even chillen) en dan naar het strand. Het is een mooi breed zandstrand met palmbomen en een kalme zee, top dus. Na even te hebben gezwommen, een strandwandeling gemaakt zowel naar links als naar rechts. Na ook nog met Kim & Nick te hebben gezwommen moesten we snel douchen, want het was al aan de late kant voor het eten. Inmiddels liggen we allemaal op bed, dus zeg ik tot morgen.

1. Helen:
    16 juli 2019
    Heerlijk om te horen dat jullie er zo van genieten. Een prachtige belevenis was Singapore, mooie foto’s ook. Veel plezier nog.