Laatste (3e) dag in Singapore

14 juli 2019 - Singapore, Singapore

Vandaag onze laatste dingetjes gedaan die we nog wilden zien. In de ochtend rustig aan gedaan. Op het programma stond Sentosa Island, dit is een entertainment eiland waar alles speciaal voor de toeristen is gebouwd. Dit eiland bereik je via een monorail. Euro Disney Parijs is er niets bij, ook qua kosten.... Hier was het echt super druk. Veel erger dan verwacht. Na wat te hebben rondgelopen en gekeken gingen we naar een van de aangelegde stranden om wat te zwemmen. Je loopt namelijk heel wat af en even chillen op het strand is dan een welkome afwisseling. Even afspoelen en weer verder.

Ook vanaf het water is Singapore mooi om te zien, vandaar dat we vanaf Marina Bay een boottocht hebben gemaakt over de Singapore river. Toch leuk om de vele dingen die je al hebt gezien vanaf het water te bekijken. Onze host heeft een aantal hele leuke foto’s van ons gemaakt. Hij had daar echt oog voor.

Inmiddels hadden we enorme trek, Kim & Nick zeker. Omdat er weinig tijd over bleef om te eten zijn we wederom gaan eten bij Hawker Centre Lau Pa Sat tussen de wolkenkrabbers. Hier wordt rond 19.00 uur de straat afgezet waar dan eettentjes worden opgebouwd. Erg druk, leuk, lekker en gezellig! Hier is het mogelijk om zonder lang te hoeven wachten even wat te gaan eten.

Nu hebben we nog één ding over, namelijk Gardens by the Bay. Dit is een bijzonder stadspark dat midden in het centrum ligt en is aangelegd om meer groen in de stad aan te brengen. Hier zijn we na het eten naar toe gegaan omdat er in de avond een mooie lichtshow is. Gisteren waren we hier te laat voor dus dit was onze laatste kans. Wij vonden het zeer de moeite waard.

Nu zitten we op onze kamer en schrijven we nog even dit stukje. Morgen redelijk vroeg op, omdat we naar onze volgende bestemming vliegen. Langkawi here we come!

1. Miranda:
    14 juli 2019
    Prachtige foto’s weer en een mooie indrukwekkende stad met veel bezienswaardigheden.. Goede reis naar Langkawi, we zien jullie mooie reisverhalen weer tegemoet. X
  2. Carla Wieland:
    14 juli 2019
    Hallo lieve luitjes we genieten samen met jullie v deze mooie verhalen en kiekjes. Succes weer en slaap lekker d pakkerd v ons Carla