Vertrek Amsterdam 10 juli en de 1e dag Kuala Lumpur Airport

11 juli 2019 - Sepang, Maleisië

Tja dan heb je alles gepland en moet je ook nog inpakken. Dat doen we natuurlijk op de dag zelf, we zijn beiden vrij vandaag en gaan pas om 17.30 uur met de taxi naar Schiphol. Heerlijk relax hoor, deze vertrektijd. De taxi was vroeg, het regende behoorlijk en de chauffeuse had moeite om onze bagage in te laden. Ja backpacken is niets voor ons dus 4 grote Samsonites......

We waren net op weg toen Kim & ik de hoedenplank in onze nek kregen. Gelukkig viel het erg mee maar onze chauffeuse schaamde zich rot. Ze bleef zich verontschuldigen.

Ruim op tijd op Schiphol, inchecken had Theo thuis al gedaan dus koffers bij de drop off afgezet en dan moet er even gegeten worden. Wat gaat het worden de Mac of de Street food Market 191. Het werd de 2e optie, niet de goedkoopste maar wat een heerlijke burger en eigengemaakte patat was dat. Echt lekker gegeten en gedronken en dat mag ook wel. De duurste Radler ooit € 4,85. Maar vakanties zijn nou eenmaal duur.

We hadden geen vertraging en Theo had goede plaatsen gereserveerd. Wat is het toch fijn om te vliegen met de KLM! Wat hadden we het weer getroffen met de stewardessen, supervriendelijk en belangstellend. De verzorging is top. Hoewel we voor de 2e keer op Kuala Lumpur aan kwamen was het weer even zoeken hoe het ook weer zit. Een Ubertje gaat niet meer op! Gedoe dus met het vervoer. Uiteindelijk een luxe taxi genomen. Heerlijk, waar doe je moeilijk over. Alles paste makkelijk.

Onze eerste overnachting is in een bed & breakfast dicht bij de luchthaven omdat we morgenochtend vroeg al naar Singapore vliegen. De eigenaar vertelde dat Uber niet meer zo actief is in KL maar dat het nu meer Grab en My car is. Dat moet dus weer even gedownload worden. Klusje voor Theo. Net even gezwommen in dat lekkere zwembad niet zo groot maar wel heerlijk. Nu allemaal aan het douchen en dan een restaurant zoeken. Moet niet zo ver zijn dus dat gaat lukken.

We hebben hier heerlijk gegeten voor 49 Ringgit (omgerekend € 10,00) met zijn viertjes inclusief elk 2 drankjes. Om even te vergelijken met Schiphol dat waren 3 drankjes en 4x een hamburger met friet voor € 76,00.

Nu naar bed, morgen weer vroeg dag. Tot dan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Miranda Hogeveen:
    11 juli 2019
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Nu heerlijk genieten met zijn vieren van het prachtige Maleisië. En uit eten met zijn vieren voor € 10,- is geen geld.
    Wij blijven jullie volgen, erg leuk. Groetjes van Peter en Miranda.
  2. Arie en Erna Vinjé:
    11 juli 2019
    Hebben jullie op de vuilnisbelt gegeten 😂😂😂😂
    Groetjes Arie en Erna
  3. H.H. Wieland:
    11 juli 2019
    Mooi dat de vliegreis 🛩 goed is verlopen en dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet nu maar lekker de komende weken en veel plezier daar in Maleisië. Groetjes Henk en Carla
  4. Helen:
    11 juli 2019
    Een goede vlucht naar Singapore. Veel plezier ! En de reactie van Arie is weer als vanouds, wel lachen overigens.
  5. Erna:
    12 juli 2019
    Genieten jullie maar lekker hoor!
    Nix van Arie aantrekken😗
    We wachten weer met smart op jullie mooie fotos en verhalen!